Webagenda (tijdelijk niet volledig bruikbaar als gevolg van Corona)

!! Helaas is als gevolg van de noodzaak van verscherpte maatregelen (telefonische triage vooraf op luchtwegklachten) in de Corona-crisis de webagenda alleen voor telefonische consulten en niet voor het 'fysieke spreekuur' beschikbaar. We proberen dit zo spoedig mogelijk weer anders te regelen. !! (Dat betekent helaas ook dat de telefoondrukte en daarmee de telefonische wachttijden weer wat kunnen oplopen. Graag uw begrip.)

 

Inmiddels is de webagenda al bij velen bekend geraakt. Intussen zijn de tijden ietsjes uitgebreid, m.n. zijn er hier en daar wat vroege tijdstippen op de ochtend toegevoegd. Dr. Dokkum, Dr. Vorstermans en Dr. Langens hebben ieder één dag per week vanaf 7.30 uur spreekuur.

Vanaf 1 januari 2019 is het voor verschillende tijdstippen gedurende de dag mogelijk om afspraken te maken op het spreekuur bij uw huisarts via de website! Bezoekt u hiertoe de site en ga naar "webagenda". Daar kiest u voor één van uw eigen (!) huisartsen die u vindt in het lijstje. Door het programma verder gewoon te volgen kunt u zien en kiezen welke spreekuurtijden nog beschikbaar zijn. Sinds enige tijd is ook de agenda van de AIOS (Huisarts in opleiding) toegevoegd, zodat u wanneer u in de praktijk zit bij dr. den Haan en dr. Langens, ook bij de AIOS uw afspraak kunt inplannen. 

Voor het maken van een afspraak hoeft u niet persé account aan te maken (voor een e-consultatie wel!) maar u moet natuurlijk wel zijn ingeschreven bij de betreffende arts. Het aanmaken van een account maakt het (bij herhaling) afspreken natuurlijk wel gemakkelijker. 

Twijfelt u over de noodzaak van een afspraak, of heeft u bijvoorbeeld een dubbele afspraak nodig, belt u dan met onze assistente. Ook voor spoedeisende zaken (daarvoor bestaat extra ruimte op het spreekuur) of andere (bijvoorbeeld telefonische) vragen is contact met de assistente uiteraard meer geschikt.

Op deze manier kunnen we de telefoondrukte voor de assistentes beperken en daarmee onze bereikbaarheid vergroten. We hopen hiermee onze service aan u weer verder te verbeteren.